Protime & Marcommit winnen bekroning op 'Grand Prix Content Marketing'

Protime & Marcommit winnen bekroning op 'Grand Prix Content Marketing'

Tijdens de feestelijke uitreikingsavond in Postillion Amsterdam zijn dé prijzen voor beste contentmarketing in Nederland en België uitgereikt.

Walter Kraus, voorzitter stichting Grand Prix Content Marketing, is trots: 'Het vak maakt weer een sprong voorwaarts dit jaar. Hoewel het een uitdaging blijft om al het moois dat er in de Benelux gemaakt wordt boven water te krijgen, zien we toch dat de maatregelen die we dit jaar hebben getroffen effect hebben. We vieren gezamenlijk weer een mooi feest, met de uitreiking als ultieme showcase van al het mooie werk dat is gemaakt.’

PR-bureau Marcommit, 'the engagement hackers', heeft voor Protime gezorgd voor de juiste distributie van het onderzoek 'Kwaliteit op de Werkvloer'. Dit onderzoek is niet alleen bij de juiste personen onder de aandacht gekomen, het is ook opgepakt door het grote publiek. De aanpak van Marcommit viel op bij de juryleden van de Grand Prix Content Marketing Awards, waardoor Marcommit en Protime de Bekroning Distributie: Inzet PR ontvingen.

News

Mismatch in Nederlands leiderschap

Managers sturen vooral op doelen en prestaties. Maar dat is niet wat de medewerker wil.

News

Eindgesprek moet niet over oude koeien gaan, maar over onze toekomst

Protime AD Eindejaarsgesprek

Het einde van het jaar nadert en dat betekent dat de beoordelingsgesprekken eraan komen.